menu Home
AndorraEsports

Comença el TIM One voley XP amb una participació de 172 equips

Ingrid Monreal | 28 de juny de 2024

Aquest divendres comença el TIM One voley XP amb una participació de 172 equips entre les categories masculines i femenines. La competició ja coneguda internacionalment creix cada any amb la participació d’equips que retornen satisfets amb el treball de l’organització.

Xavier Folguera, president de la Federació Andorrana, destaca la importància del torneig tant per la Federació com pel país en general, ja que participen amb molts equips i “és com una festa del volei”, on els jugadors gaudeixen molt.

La competició, que inclou les categories U12; U14; U16; U18 i sènior, s’allargarà durant tot el cap de setmana i englobarà totes les parròquies, omplint els pavellons de gom a gom amb els equips nacionals i de fora i les seves famílies.

Val a dir que de cara a l’any que ve, el TIM haurà de  canviar les dates, arran de la celebració dels Jocs dels Petits Estats que acollirà el Principat.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play