Per Sant Julià aposta per impulsar el sector comercial mitjançant campanyes de promoció
La candidatura de Per Sant Julià potenciarà el comerç local a través de campanyes de promoció per tal que els establiments de la parròquia “tinguin el renom que es mereixen”. El candidat a cònsol major, Antoni Miralles, ha destacat aquest dimarts que la voluntat és que Sant Julià sigui un lloc atractiu per al comerç del país mitjançant una combinació entre promoció local, suport tècnic i esdeveniments que siguin d’interès per a residents i visitants. “Sense comerç no hi ha parròquia i, per tant, des del comú hem d’ajudar als comerciants”, ha exposat el candidat.
La candidatura aposta per treballar conjuntament amb el sector lauredià i, a més, impulsarà la creació d’una figura que estigui al costat dels comerciants i els ajudi a elaborar un pla conjunt per potenciar els seus punts forts i que tindrà com a objectiu establir una unió entre els professionals del sector que actualment no hi és. “Això ha fet perdre molta il·lusió a Sant Julià. Fa falta un comerç fort i que pugui competir amb la resta”, ha assenyalat Miralles.
El candidat també ha subratllat la manca de comunicació que hi ha cap als visitants “per dir les coses que hi ha per veure i fer a Sant Julià” i ha argumentat que des de Per Sant Julià es potenciarà l’oferta comercial amb un pla de senyalització perquè tothom que vingui a la parròquia conegui l’oferta en l’àmbit comercial, turístic i cultural. En aquest sentit, ha posat en relleu que “s’ha de potenciar allò que fem i afegir més esdeveniments i propostes amb col·laboració d’Andorra Turisme i de Govern. Hem d’unir les forces i demanar la seva ajuda per fer aquesta labor tan important per al desenvolupament de la parròquia”.