menu Home
Esports

Últims entrenaments de Del Rio abans del debut al Blink Festival

Ràdio Valira | 17 de juliol de 2026

Gina del Rio es troba a Font Romeu finalitzant una estada d’entrenaments en alçada que va començar a finals del mes de juny i que acabarà demà. Durant aquestes setmanes, l’esquiadora andorrana ha combinat sessions de rollerski amb carrera per muntanya i sortides en bicicleta per continuar preparant la pròxima temporada.

Un cop finalitzat aquest període d’entrenament, Del Rio tornarà a Andorra per completar els últims preparatius abans de disputar les primeres competicions de l’estiu al Blink Festival de Noruega, que se celebrarà del 6 al 8 d’agost.

Durant l’estada a Font Romeu, l’andorrana ha compartit entrenaments amb diverses fondistes de l’equip nacional noruec, entre elles Julie Myhre, Nora Sanness i Kristin Fosnæs, totes amb experiència i podis a la Copa del Món.

La fondista es mostra satisfeta amb el treball fet fins ara. També assegura que es troba «bé i contenta de poder continuar amb el pla», després de completar les concentracions de Tignes i Font Romeu.

Després del Blink Festival, la seva preparació continuarà a Suècia, concretament al túnel d’esquí de Torsby, on té previst entrenar a partir del 20 d’agost.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play