menu Home
Economia

Una quarentena d’empreses s’internacionalitzen des del 2022 amb ACCIÓ

Ingrid Monreal | 12 de novembre de 2025

Les segones jornades d’internacionalització d’Andorra Business han confirmat el creixement de l’interès de les empreses del país per fer el salt fora de les seves fronteres.

Durant la inauguració de l’acte d’inauguració, el secretari d’Estat d’Empresa Marc Saura ha remarcat que la voluntat és ajudar les empreses a ser més resilients i que es creguin que poden expandir-se a l’exterior.

 

 

Judtih Hidalgo, la directora general d’Andorra Business, ha destacat que des del 2022, una quarantena d’empreses s’han beneficiat de la col·laboració amb ACCIÓ.

La directora ha subratllat que les oficines internacionals d’ACCIÓ ofereixen un suport personalitzat i eficaç per ajudar cada empresa segons les seves necessitats. També ha destacat el programa EXIT, que ofereix trenta hores de mentoria a mida per preparar la sortida a nous mercats. Actualment, quatre empreses ja hi participen i quatre més estan interessades a incorporar-s’hi.

 

 

A més ha desatacat que actualment, Andorra Business té identificades prop d’un centenar d’empreses amb potencial per internacionalitzar-se.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play