menu Home
Esports

Duna Viñals classificada per les semifinals dels 400 metres tanques

Sara Sorribas | 8 d'agost de 2025

L’atletisme andorrà continuarà present al Campionat d’Europa sub 20 que es disputa a Tampere, a Finlàndia, després que Duna Viñals hagi aconseguit el bitllet per a les semifinals dels 400 metres tanques.

La jove atleta ha finalitzat la seva sèrie en sisena posició, però amb un temps de 59.91 segons ha estat una de les tres millors marques entre les no classificades directament, fet que li ha permès avançar de ronda.

Viñals ha començat amb una sortida sòlida i ha mantingut un bon ritme fins a la segona meitat de la cursa. Tot i perdre una mica de posicions als últims obstacles, la seva marca ha resultat suficient per entrar en la repesca per temps.

Per la seva banda, la seva germana Alba Viñals ha competit en una altra sèrie i ha registrat un temps d’1:01.88, que l’ha deixat fora de les places de classificació, tant directes com per temps. Val a dir que l’Alba ha estat competitiva en el primer tram de la cursa, però ha perdut ritme als últims 100 metres.

Written by Sara Sorribas





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play