La Massana amplia els tràmits en línia i consolida l’aposta per la digitalització administrativa

El Comú de la Massana continua avançant en la digitalització de la seva administració i ha ampliat el catàleg de tràmits en línia disponibles per als ciutadans. Les noves incorporacions permeten ara gestionar, a través de la seu electrònica, la sol·licitud de llicència d’obra menor, l’embrancament d’aigua, així com l’aportació de documentació a expedients ja oberts, sense necessitat de desplaçar-se presencialment.
Així, ja són la majoria de tràmits els que es poden realitzar digitalment, com la inscripció o baixa al cens de població, la inscripció al cadastre o la sol·licitud d’ocupació de la via pública, aquesta última especialment demandada pel sector empresarial.
En paral·lel, el comú també ha activat la possibilitat de rebre notificacions electròniques relacionades amb els tràmits administratius. Qualsevol persona que vulgui adherir-se a aquest sistema pot fer-ho en línia, des del portal seu.lamassana.ad, o presencialment al Servei de Tràmits.