menu Home
Esports

‘Fan Zone’ per animar a l’FC Andorra abans del partit contra el Sestao

Ràdio Valira | 16 de maig de 2025

El darrer duel de la lliga regular a l’Estadi Nacional tindrà lloc aquest dissabte a les 19.00 hores de la tarda. Per aquest motiu, des de l’FC Andorra han preparat una ‘fan zone’ prèvia al duel amb diferents activitats per animar als assistents en una cita molt important per al club.

Des de les 18.00 hores de la tarda, a l’esplanada del gol nord de l’Estadi la ‘fan zone’ comptarà amb la presència dels Castellers d’Andorra i xocolatada popular per a tothom. A més, també hi haurà activitats pels més petits, reptes amb premis i sortejos de samarretes signades.

L’entitat tricolor ha animat a tothom a assistir tant a la prèvia com al duel per animar al primer equip per poder fer un bon resultat a casa i assegurar-se el ‘play-off’.




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play