El govern amplia l’horari d’atenció telefònica amb dotze hores de servei
El servei d’atenció telefònica del Govern s’amplia fins a les 20 hores. Així ho ha fet públic aquest dimarts el secretari d’Estat de Transformació Digital i Telecomunicacions, Marc Rossell, que ha posat en relleu la importància d’aquesta iniciativa per tal de facilitar l’accés a la informació a la ciutadania i, a la vegada, evitar desplaçaments innecessaris.
D’aquesta manera, l’atenció telefònica començarà a les 8h del matí i s’allargarà, més enllà de l’horari d’obertura dels edificis administratius, fins a les 8 del vespre. És a dir, es proporcionarà un servei continuat durant 12 hores ininterrompudes en els telèfons genèrics de Govern, de Tràmits i del Departament de Tributs i Fronteres. Així mateix, i dins d’aquesta franja horària, quan no es pugui donar resposta a la demanda formulada per trucada, el servei d’atenció telefònica agafarà l’encàrrec i enviarà un correu electrònic a la persona del Govern responsable de la informació requerida.
Rossell, ha assenyalat que amb l’ampliació horària preveuen un increment del nombre de trucades del voltant del 20%.
Val a dir que fins ara aquest servei depenia dels horaris d’obertura dels edificis administratius, però ara això canviarà i s’oferirà una atenció de dotze hores.
Aquesta mesura es va posar en marxa ara fa dues setmanes com a prova pilot, però la bona rebuda que ha rebut ha permès instaurar-ho de manera definitiva.