França confirma que els estudiants andorrans continuaran equiparats als francesos
Un decret publicat a França el 19 de maig estableix que els estudiants estrangers extracomunitaris hauran d’abonar, a partir del curs acadèmic 2026-2027, uns drets d’inscripció universitària més elevats que els estudiants procedents dels països membres de la Unió Europea, dels països membres de I’Espai Econòmic Europeu i de Suïssa. […]
