Gran paper de Cachafeiro i Herrera al Campionat d’Europa de Duatló Sprint
La Federació Andorrana de Triatló ha tancat un gran cap de setmana al Campionat d’Europa de Duatló Sprint, disputat a Banyoles, amb una medalla de bronze i una quarta posició per a les representants andorranes.
Lydia Cachafeiro ha estat la gran protagonista en penjar-se el bronze europeu en la categoria de 20 a 24 anys. L’andorrana ha completat la prova en un temps d’una hora, cinc minuts i quaranta-quatre segons, mantenint-se durant tota la cursa entre les primeres classificades.
Per la seva banda, Claudia Herrera s’ha quedat a les portes del podi en acabar quarta a la categoria de 25 a 29 anys, amb un registre d’una hora, sis minuts i dinou segons. Herrera ha destacat especialment en el tram de ciclisme, on ha estat la més ràpida de tota la seva categoria, fet que li ha permès lluitar per les medalles fins als últims metres.
