menu Home
Societat

Nova branca sindical a l’USdA pels treballadors de la CASS

Ràdio Valira | 14 de maig de 2026

L’USdA ha anunciat la creació d’una nova branca sindical destinada específicament als treballadors i treballadores de la CASS, amb l’objectiu de reforçar la defensa dels drets laborals, professionals i socials del col·lectiu.

Segons ha informat el sindicat en un comunicat, aquesta nova estructura neix en un context marcat pels canvis estructurals i per la pressió creixent sobre els serveis públics essencials. La USdA considera necessari dotar el personal de la CASS d’una representació pròpia “forta i organitzada” capaç de donar resposta a les necessitats específiques del col·lectiu.

Entre els principals eixos d’actuació de la nova branca sindical hi ha la defensa de les condicions laborals, els salaris, l’estabilitat professional i la carrera laboral dels treballadors, així com la millora de les condicions organitzatives i de la càrrega de feina.

També es fixa com a objectiu participar activament en qualsevol procés de reforma que afecti la institució i actuar com a canal directe per recollir i defensar les demandes dels empleats.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play