menu Home
Societat

El Rotary Club premia a mossèn Pepe i Eva Tenorio pel seu compromís social

Ràdio Valira | 18 de març de 2026

El Rotary Club d’Andorra ha celebrat una nova edició del Premi Servir, una cita ja consolidada dins del calendari social del país que reconeix persones i iniciatives destacades pel seu compromís amb la comunitat.

En aquesta ocasió, el guardó ha recaigut en mossèn Pepe i en Eva Tenorio, vinculada al Projecte Vida, en reconeixement a la seva tasca i implicació en àmbits de gran sensibilitat social. El jurat ha volgut posar en relleu el seu compromís amb les persones i la seva contribució directa al benestar col·lectiu. El mossèn ha valorat així l’entrega del premi.

 

 

L’acte ha estat marcat per un ambient emotiu, amb la participació dels diferents candidats, que han evidenciat un alt nivell d’implicació social.

Durant la cerimònia també s’ha incidit en els valors que promou el moviment rotari, com són el servei desinteressat, la solidaritat, l’ètica i el compromís amb la societat.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play