Les pensions de solidaritat per a la gent gran superen els 2,2 milions

El Govern ha destinat més de 2 milions 200.000 euros en pensions de solidaritat per a la gent gran durant el primer trimestre d’aquest any. Segons publica el departament d’Estadística, n’han estat beneficiàries una mitjana de 1.375 persones, majoritàriament dones, i gairebé un 40% viuen a Andorra la Vella. La gran part té entre 65 i 85 anys.
Pel que fa a les prestacions de solidaritat, s’han enfilat fins a més del milió-270.000 euros, amb 380 beneficiaris de mitjana, sobretot persones d’entre 46 i 65 anys.
En relació amb les pensions no contributives, s’han destinat prop de 12.000 euros a una dotzena de persones, majoritàriament dones de més de 95 anys.
Val a dir que aquestes ajudes econòmiques tenen com a objectiu prevenir la marginació, evitar l’exclusió i fomentar l’autonomia personal.