L’EEBE U19 escalfa motors per l’estada a Corralco

Els joves esquiadors del grup U19 del programa Esquí Estudi Batxillerat Esportiu ja han començat la preparació de la nova temporada amb entrenaments físics a Andorra. Fins a finals de juliol, el grup centra el seu treball al Centre de Tecnificació d’Ordino, sota les ordres del preparador físic Romain Chamayou. Aquest període de preparació física intensa servirà de base per a les dues estades de pretemporada sobre neu que es faran, com en anys anteriors, a Corralco (Xile).
La primera estada està programada del 29 de juliol al 19 d’agost, amb tot l’equip entrenant sobre neu. Un cop completada, els joves tindran uns dies de descans abans de reprendre el treball físic i preparar la segona fase d’entrenaments a Xile, que es durà a terme del 16 de setembre a l’11 d’octubre.
Segons ha explicat el responsable de l’equip U19, Xavier Salarich, aquest plantejament busca combinar volum de treball i preparació específica abans de l’inici de la competició.
Els entrenaments d’aquesta primavera es van iniciar gràcies a la col·laboració amb Grandvalira, que va permetre al grup fer les primeres estades sobre neu ja a l’abril.
De cara al retorn a casa, previst per mitjan octubre, l’equip valorarà noves opcions d’entrenament en funció de les condicions meteorològiques.