menu Home
EsportsGeneral

2.500 entrades a la venda per a la cerimònia d’obertura dels Jocs

Ingrid Monreal | 15 de maig de 2025

Ja estan a la venda unes 2.500 entrades per a la cerimònia d’inauguració dels Jocs dels Petits Estats, que se celebrarà el pròxim dilluns 26 de maig, a preus assequibles que van dels 10 als 20 euros.

Anna Garcia, presidenta del comitè organitzador, ha explicat que s’ha fet un esforç per mantenir els preus baixos, molt més que fa gairebé 20 anys, quan les entrades d’Andorra 2005 costaven 30 euros. “Des del comitè organitzador, el Comitè Olímpic Andorrà i el Govern que és un preu assequible a 20 euros, però als laterals hem treballat per posar aquestes entrades a 10 i 15 euros” ha explicat.

Per aquesta cerimònia, s’ha sacrificat una part de la graderia de l’Estadi Nacional per instal·lar l’escenari i la infraestructura necessària. Tot i això, s’han aprofitat al màxim les grades i s’hi afegiran cadires per a les delegacions estrangeres. Garcia també ha explicat que un total de 1.500 entrades estan reservades per a atletes, delegacions i acompanyants, que tindran accés a l’esdeveniment des del principi per gaudir-lo en primera persona.

Durant la presentació, també s’ha mostrat la vestimenta que portaran els 825 voluntaris que ajudaran a fer possible l’esdeveniment, amb dissenys diferents segons el tipus de funció. Alain Cabanes, secretari d’Estat de Joventut i Esports, ha destacat la importància d’aquests voluntaris i la visibilitat que aporta la seva roba.

Pel que fa als abanderats de la cerimònia, la presidenta del comitè organitzador ha confirmat que ja estan escollits però que es mantindrà el secret fins al mateix dia 26 de maig.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play