Estada d’entrenament a París per a Doria, de cara al Campionat d’Europa

La palista Mònica Doria es troba realitzant una estada d’entrenament a París, com a preparació prèvia pel Campionat d’Europa de piragüisme, que tindrà lloc el pròxim mes de maig en aquesta mateixa ciutat.
Durant dues setmanes, Doria podrà entrenar en el mateix escenari on es disputarà la competició, un avantatge clau per familiaritzar-se amb les condicions del canal i assolir el màxim rendiment el dia de la prova. De fet, l’andorrana ha estat convidada per poder dur a terme les demostracions dels circuits dels selectius francesos, la qual cosa suposa una oportunitat de luxe per tenir referències força similars en el mateix canal en el qual es durà a terme la seva competició.
“Tenim la sort de poder fer dues setmanes d’entrenament a París,” explica l’esportista que assevera que servirà per “acumular hores en aquest canal, agafar els ritmes, els moviments d’aigua i, sobretot, la confiança que requereix per encarar l’Europeu”.
D’altra banda, els joves palistes de la federació, Nil Checa i Ona Perelegre, duran a terme durant els dies de Setmana Santa una estada prèvia a la Copa d’Espanya d’Orthez que es disputa del 18 al 20 d’abril.