menu Home
General

ESPIC analitza el futur de l’atenció al client amb IA en una trobada professional

Ingrid Monreal | 27 de febrer de 2025

ESPIC, l’empresa especialitzada en solucions tecnològiques per a la gestió i optimització de l’atenció al client, ha organitzat una trobada professional per explorar les darreres eines d’intel·ligència artificial aplicades precisament a l’atenció al client.

L’esdeveniment ha comptat amb la participació de dos experts destacats en el camp de la intel·ligència artificial aplicada als Contact Centers. Jorge Meilàn, Strategic Account Director de Vocalcom, ha exposat casos reals de l’ús de la IA en l’atenció al client, com ara l’eina ASSIST, que guia els agents per oferir un millor servei.

Val a dir que tot i l’eficiència d’aquestes eines, Meliàn ha volgut deixar clar que no es pretén substituir la tasca dels treballadors, sinó més aviat, complementar-la per tal de millorar al servei al client.

Per la seva banda, Eric Risco, expert en IA d’Andorra Telecom, ha compartit els seus coneixements i experiències en aquest àmbit.

Actualment, el mercat nacional representa el 30% de la facturació d’ESPIC, mentre que la seva principal font d’ingressos és Espanya, que genera el 60% de la seva activitat. L’empresa està especialitzada en l’atenció a clients dels sectors bancari i governamental, consolidant així la seva posició com a referent en la gestió i optimització de l’atenció al client mitjançant la intel·ligència artificial i eines digitals avançades.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play