Andorra referma el compromís amb la igualtat de gènere en una trobada internacional de l’ONU

En el marc de la preparació pel 30è aniversari de la Declaració i Plataforma d’Acció de Beijing, l’ONU ha celebrat aquesta setmana una reunió d’alt nivell a Ginebra, Suïssa, amb la participació de delegacions de 56 països.
L’esdeveniment ha comptat amb la presència de la secretària d’Estat d’Igualtat i Participació Ciutadana d’Andorra, Mariona Cadena, que ha destacat el paper clau de la igualtat de gènere per al desenvolupament just i equilibrat de qualsevol societat.
Cadena ha subratllat els avenços d’Andorra en els darrers anys, com la llei que garanteix la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, i que exigeix plans d’igualtat tant a les administracions públiques com a les empreses de més de 50 treballadors. A més, ha remarcat el compromís del Govern andorrà per integrar la perspectiva de gènere en les polítiques públiques i ha posat en valor el Servei d’Atenció a les Víctimes de Violència de Gènere.