Fins a 80 treballadors del Govern van excedir el límit d’hores extra permès durant el 2022
I el Tribunal de comptes també ha posat en relleu que fins a 80 treballadors del Govern van excedir el límit d’hores extra permès durant el 2022. En l’informe anual que s’ha fet públic aquest dimarts s’apunta, a més, que 10 funcionaris van arribar a fer més de 300 hores extraordinàries ara fa dos anys.
Així, l’executiu insta a establir els mecanismes necessaris per garantir que no se superi el límit màxim de 120 hores extra anuals per treballador.
D’altra banda, el Tribunal de Comptes apunta la necessitat de disposar del registre de personal, on ha de figurar la vinculació dels treballadors amb l’administració.
En relació amb la comptabilitat pública, el Tribunal recomana establir una estructura pressupostària obligatòria que clarifiqui els comptes públics i ha assenyalat que el Govern va registrar despeses financeres de 10 milions d’euros que encara no eren exigibles al final de l’exercici, i no era procedent fer-ho.
