menu Home
AndorraGeneralSocietat

Millores a l’app Mou_T_B amb horaris a temps real i refresc automàtic

Ràdio Valira | 22 de gener de 2024

FEDA Solucions ha presentat aquest dilluns una versió millorada de l’aplicació Mou_T_B. Una nova edició 4.1.0 de l’aplicatiu que, rebatejada com a ‘Mou-te’, s’ha dissenyat amb l’objectiu de millorar els horaris de bus a temps real i proporcionar als usuaris més visibilitat a totes les integracions. “Vam detectar, a través dels comentaris dels usuaris que, a vegades, no podien refrescar la pàgina. A partir d’aquest moment, l’aplicació permetrà un refresc automàtic de les sortides de bus” ha detallat el gerent de FEDA Solucions, Ivan Mora, durant la presentació de l’app en qüestió.

Tal com ha exposat Mora, l’aplicació comptarà ara amb noves funcionalitats, incloent una millora de la usabilitat, una millora de la qualitat de la informació i una millora de la intermodalitat amb noves rutes ‘bike&ride’ i ‘park&ride’. En aquest sentit, a part de disposar de l’aplicació, els usuaris -qui per accedir a la nova versió de l’aplicatiu hauran d’actualitzar l’antiga- també podran accedir al contingut de ‘Mou-te’ a través d’una nova pàgina web. “Ara la pàgina és més semblant a la de Google Maps” ha indicat el gerent de FEDA Solucions.

A més, la nova versió de l’aplicació ve acompanyada d’un canvi de marca i d’imatge. “Mou_T_B era una marca que ja tenia uns cinc anys i estava molt ben posicionada, però consideràvem que estava molt ancorada amb el servei nacional de bus. D’alguna manera vèiem dificultat per créixer en altres serveis” ha indicat, Mora. “Aquest canvi de marca s’ha volgut fer per donar una ‘marca paraigua’ a tots els serveis de mobilitat que donem” ha afegit el gerent, tot indicant que aquest canvi forma part d’una estratègia de marca a mitjà termini. “Hem afegit el verd de FEDA Solucions al logotip i li hem volgut donar més sensació de velocitat” ha comentat, Mora amb relació a la nova imatge de l’aplicació.

Pel que fa a xifres, Mora ha assegurat que “estem contents amb la resposta que estem tenint a escala d’usuaris”. Amb relació a aquesta qüestió, el gerent de FEDA Solucions ha anunciat que durant el mes de desembre passat, l’aplicació va detectar un total de 15.695 dispositius actius i 426.000 sessions. “Això vol dir que el nostre usuari mig obre l’app, com a mínim 27 vegades al mes. Podem estar molt satisfets” ha celebrat el gerent mentre afegia que espera augmentar la base d’uauaris amb la nova versió de l’aplicació, que també anirà lligada a un nou pla de millora, on FEDA Solucions es proposa eliminar algunes de les rutes obsoletes i resoldre altres incidències com el fet que un 15% dels busos encara no estan integrats a l’aplicació.

En resposta a una pregunta sobre el procés participatiu per millorar la mobilitat, Mora ha subratllat el paper de FEDA Solucions com a ‘agent facilitador’, treballant per satisfer les necessitats entre la ciutadania i les concessionàries.  “Algun dia arribarà la mobilitat elèctrica. El nostre paper no és res més que facilitar aquesta transició” ha asseverat.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play