Andorra la Vella acull 750 judokes d’arreu del món en la 34a edició del Torneig Internacional
El Pavelló Toni Martí serà aquest cap de setmana l’epicentre del judo al país amb una nova edició del Torneig Internacional de judo Vila d’Andorra la Vella, concretament la 34a, en què hi ha prevista la participació d’uns 750 competidors de diversos països.
Més enllà dels judokes del país, i també dels arribats d’Espanya, França i Portugal, enguany s’estrenarà un club romanès, demostrant així la consolidació i la internacionalització d’un esdeveniment clàssic.
El torneig mou molta més gent, com la vuitantena de persones que ajuden a fer que tot funcioni en el col·lectiu d’àrbitres, jutges, protocol, o l’equip audiovisual que ajuda que el campionat es pugui veure en estríming i l’any passat arribés a una setantena de països i fregués les 14.000 visualitzacions.
A més, el torneig porta entre 2.000 i 3.000 persones acompanyants, demostrant així el retorn econòmic per al país en una competició en què la gran majoria de participants són els 450 joves de les categories de base que convertiran el Pavelló Toni Martí en l’epicentre de la festa del judo.
