menu Home
Esports

El karate andorrà competirà al Campionat de Madrid

Ingrid Monreal | 17 d'octubre de 2025

El club Karate Xavi Herver serà present aquest dissabte, al Campionat de Madrid cadet, júnior i sub-21, al municipi madrileny d’Arganda del Rey.

Com ja és tradició, el club afronta aquesta cita amb ganes de seguir sumant experiència davant rivals de primer nivell. Aquesta competició serveix també com a prova de preparació per a les pròximes cites nacionals i internacionals.

La delegació estarà formada per: Andrea Subirats; Paulo Domínguez; Kevin Mellado; Laura González; Michelle Villalonga i Aina Padilla.

Els competidors estaran acompanyats pels entrenadors Xavi i Sandra Herver, responsables tècnics del club, que destaquen la importància d’aquesta experiència per continuar consolidant el creixement esportiu dels karatekes andorrans.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play