La reinterpretació de Macbeth de les Joves Companyies torna als escenaris el 17 i 18 d’octubre

L’adaptació lliure de Macbeth de William Shakespeare, a càrrec de les Joves Companyies Nacionals de teatre i dansa, es podrà veure els dies 17 i 18 d’octubre al Complex Esportiu i Sociocultural d’Encamp.
Dirigida per Joan Hernández i Mònica Vega, la proposta reinterpreta el clàssic des d’una mirada contemporània i juvenil, combinant teatre físic, dansa contemporània i vers. L’obra, amb una durada de 50 minuts, explora temes com l’ambició, la culpa i la crueltat a través d’un llenguatge visual i corporal pensat per connectar amb les noves generacions.
Segons expliquen els directors, Macbeth és una peça de creació on experimentem amb la hibridació escènica i on volen apropar Shakespeare al públic juvenil, creant ponts amb la literatura moderna i l’oci actual.
Les entrades de la representació, que tindrà lloc a les 9 del vespre, ja es poden adquirir a través del web www.ena.ad.