menu Home
Cultura

Èxit del ‘Combattimento’ de Rechi a Sevilla

Ingrid Monreal | 2 d'octubre de 2025

El director d’escena Joan Anton Rechi ha triomfat aquest dimecres a Sevilla amb l’estrena de la seva nova producció de ‘Combattimento’; un espectacle construït a partir de la música de Claudio Monte-verdi. La proposta ha captivat el públic i la crítica, que han aplaudit la seva força escènica i l’originalitat de la posada en escena.

Després del seu pas exitós pel Festival Castell de Peralada, ‘Combattimento’ ha arribat a la capital andalusa en el marc d’un nou festival d’òpera, amb una posada en escena singular; l’acció té lloc dins d’un ring de boxa, metàfora visual de la lluita eterna entre l’amor i la mort.

La producció compta amb vestuari de Mercè Paloma, il·luminació d’Alberto Rodríguez Vega i direcció musical de Fausto Nardi. El repartiment està integrat per les veus d’Anna Alàs, Rocío Martínez, Víctor Sordo i Francisco Fernández Rueda.

‘Combattimento’ confirma la vigència i la força expressiva de Monteverdi més de quatre segles després, i alhora ofereix una mirada contemporània i poètica que acosta la intensitat emocional de la música barroca al públic d’avui.

Val a dir que els darrers mesos, Rechi ha signat produccions a teatres de prestigi com La Fenice de Venècia. Ha estat present al Festival de Savon-linna a Finlàndia, i encara té previstes properes estrenes a Valladolid, Oldenburg i de nou a Venècia.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play