‘Nostàlgia’ obre el nou cicle cultural ‘Fils d’art’ de Sant Julià de Lòria

Sant Julià de Lòria es prepara per donar el tret de sortida a Fils d’art, una nova proposta cultural que vol obrir al públic les portes del procés creatiu dels artistes. El projecte, que tindrà lloc durant els mesos de juliol i agost, arrencarà aquest dijous 3 de juliol a les 19.00 h amb l’espectacle de dansa contemporània ‘Nostàlgia’, a la plaça de la Germandat.
Amb aquesta iniciativa, el comú lauredià vol anar més enllà del producte artístic final i mostrar al públic com es construeix una obra des de zero. “Cada vegada creiem que el públic és més exigent, vol saber més coses sobretot a través de les xarxes socials on tu cada vegada coneixes més la vida dels artistes i com es desenvolupen”, ha detallat la tècnica de cultura del comú lauredià, Roser Puigbó.
En aquest sentit, les expectatives de l’administració comunal és que la gent “empatitzi amb la feina dels artistes” i alhora “gaudeixin”.
L’espectacle inaugural, ‘Nostàlgia’, signat per la ballarina Marta Moran, s’inspira en aquesta emoció per connectar amb el públic a través de la dansa, la música i l’escenografia. L’artista espera que la proposta sigui “un petit viatge” que el públic pugui compartir i gaudir.
El dilluns 14 de juliol serà el torn d’El secret del Sol, una representació familiar a la plaça de Sant Roc.
Finalment, el dijous 17 de juliol, als exteriors de la casa comuna, es podrà visitar l’exposició Tupida Serenor, de Naiara Escabias.