menu Home
Societat

Més de 6.000 assistents omplen de vida la zona històrica d’Escaldes-Engordany pel Caldes Festival

Ràdio Valira | 28 de setembre de 2026

El Caldes Festival ha tancat aquest diumenge la tercera edició amb més de 6.000 assistents durant els tres dies de programació. Les activitats s’han repartit per diferents espais de la zona històrica d’Escaldes-Engordany, com la plaça de l’Església, el jardí de la Borda Gabriel, la plaça Santa Anna i la placeta del Madriu.

La cònsol major, Rosa Gili, ha fet una valoració positiva de la resposta del públic i ha destacat que el festival ha permès “omplir de vida tota la zona històrica” i acostar a la ciutadania alguns dels nous espais adquirits pel Comú.

Entre les propostes amb més públic hi ha hagut l’espectacle de funambulisme que va obrir el festival, amb unes 800 persones. Les activitats i jocs per als infants han reunit més de 2.000 assistents al llarg del cap de setmana, mentre que el globus aerostàtic ha registrat més de 250 viatges.

El festival també ha recuperat la Zona Teca a la plaça de l’Església, amb una oferta gastronòmica que ha completat una programació distribuïda per diferents punts de la part alta de la parròquia.




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play