menu Home
EconomiaPolítica

El Consell actualitza els sous del personal de relació especial, que arriben als 6.880 euros

Ràdio Valira | 16 de setembre de 2026

El Consell General ha actualitzat els salaris del personal de relació especial per adaptar-los a la nova graella salarial de la institució. Segons publica aquest dimecres el Butlletí Oficial del Principat, els sous bruts mensuals se situen entre els 2.095 euros i els 6.880 euros.

La retribució més elevada correspon a la Secretaria General, amb 6.880 euros mensuals. El càrrec de Cultura percep 4.441 euros i el d’Intervenció General, 4.438. Pel que fa al servei de Comunicació, els salaris són de 2.760 i 3.775 euros, mentre que a Protocol se situen en 3.775 i 2.095 euros.

La modificació, aprovada per la Sindicatura el 9 de setembre, busca equiparar les condicions d’aquest personal amb les de la resta de treballadors de la cambra.

La nova estructura retributiva s’aplica des del mes de juliol a la resta del personal i té com a objectiu equiparar les condicions laborals del Consell General amb les de la resta de l’Administració de l’Estat.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play