Detingut un home per possessió i difusió de pornografia infantil
La policia ha detingut, aquest dimarts al matí a Sant Julià de Lòria, un home de 32 anys acusat de possessió i difusió de pornografia infantil.
L’arrest s’ha efectuat arran d’una investigació judicialitzada que ha portat a terme el grup de Delictes Tecnològics en el marc de la qual, per ordre de la Batllia, també s’ha escorcollat el domicili del detingut. Se li ha comissat un dispositiu electrònic que s’haurà d’analitzar i, durant el registre, també se li han confiscat divuit grams de marihuana.
D’altra banda, la policia també ha detingut, aquesta setmana en un hotel d’Escaldes-Engordany, un turista com a presumpte autor d’un delicte contra el patrimoni per no pagar factures que tenia pendents amb l’establiment per un valor de prop de mil euros.
El detingut tindria antecedents penals i policials a Espanya per delictes contra el patrimoni, per falsedat documental i, a més, una prohibició de sortir del seu país.
Els darrers dies, la policia també ha arrestat a la Massana un conductor de 29 anys per circular amb una taxa d’alcoholèmia d’1,66 i donar positiu en tòxics. A més, han detingut un altre home de 33 anys a l’exterior d’un local d’oci nocturn d’Andorra la Vella en possessió de 0,4 grams de cocaïna.
