Exhibició tricolor amb una maneta al Las Palmas (5-1)
El FC Andorra ha convertit una de les setmanes més convulses de la temporada en una autèntica exhibició futbolística. El conjunt tricolor ha golejat la UD Las Palmas per 5-1 en una tarda espectacular a Encamp, marcada per una segona part descomunal del conjunt andorrà davant un dels equips més en forma de la categoria, segons ha descrit el tecnic tricolor, Carles Manso.
El preparador tricolor també ha valorat el gran moment ofensiu de l’equip després d’haver golejat rivals com Málaga, Racing, Leganés o ara Las Palmas.
A falta de tres jornades per finalitzar la lliga regular, l’Andorra se situa 10è, a 6 punts del play-off.
