menu Home
AndorraEsports

Verdú, Moreno i Esteve seran els tres abanderats d’Andorra als Jocs de Milà-Cortina

Ingrid Monreal | 3 de febrer de 2026

Joan Verdú, Cande Moreno i Irineu Esteve seran els tres abanderats d’Andorra en la cerimònia d’inauguració dels Jocs Olímpics d’Hivern de Milà- Cortina 2026. Un espectacle històric que tindrà com a novetat l’encesa de dos pebeters amb l’objectiu de portar els Jocs a totes les ciutats italianes en les quals es competirà.

L’organització ha apostat per aquesta fórmula a causa de les distàncies que hi ha entre seus i també amb l’objectiu d’estendre al màxim l’impacte de l’esdeveniment a tot el territori italià. Si bé l’estadi Giuseppe Meazza serà el centre de la cerimònia amb la presència de totes les autoritats, la resta de punts de competició també tindran desfilada.

D’aquesta manera, a Bormio l’abanderat serà Joan Verdú, mentre que a Cortina qui serà l’encarregada de portar la tricolor serà Cande Moreno. Per últim, a Predazzo, on es disputen les proves d’esquí de fons, hi haurà Irineu Esteve com a abanderat.

Cal destacar que, en primera instància, estava previst que Gina del Rio fos també abanderada, però finalment ha hagut de descartar la presència a la cerimònia, ja que competeix l’endemà.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play