menu Home
Esports

Mònica Doria intensifica la preparació a l’aigua amb estades a Dubai i La Reunión

Ingrid Monreal | 3 de febrer de 2026

La palista olímpica andorrana Mònica Doria continua avançant en la seva preparació amb un increment notable del treball específic a l’aigua. Doria ha tancat el primer tram de preparació amb una estada a Dubai, on ha pogut acumular moltes hores dins la piragua en condicions òptimes.

La preparació de l’andorrana continuarà ara amb una nova concentració a La Reunión, on l’objectiu és mantenir aquesta dinàmica d’entrenaments a l’aigua. En aquest sentit, Doria ha remarcat que la possibilitat d’acumular dies d’entrenament en bones condicions és clau per afrontar la temporada amb garanties.

La palista també ha assenyalat que, tot i haver fet entrenaments al país, les condicions meteorològiques sovint limiten el treball específic.

Més enllà de la preparació de Doria, la Federació Andorrana de Canoa i Caiac manté el treball amb els palistes més joves. Ona Perelgre i Nil Checa han iniciat la pretemporada amb bon peu, amb sessions d’entrenament al canal de La Seu, en una aposta per consolidar el treball de base de la federació.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play