Escaldes il·lumina els ponts històrics per posar en valor el patrimoni
El comú d’Escaldes-Engordany ha iniciat aquesta setmana la instal·lació de la nova il·luminació dels ponts històrics de la parròquia; una actuació destinada a millorar-ne la visibilitat i a fer valdre el patrimoni arquitectònic local, segons ha detallat el comú.
El primer pont a disposar del nou sistema d’il·luminació ha estat el pont d’Engordany, que ja té la instal·lació finalitzada i en funcionament.
Paral·lelament, ja s’està treballant al pont de la Tosca, on està previst que les tasques quedin enllestides durant la setmana vinent. Tot i que els projectors entraran en funcionament, l’ajustament final de la il·luminació es farà a mitjans de gener per part de l’enginyer responsable del projecte, desplaçat des de França, amb l’objectiu d’optimitzar el resultat lumínic.
La tercera i última intervenció correspondrà al pont dels Escalls, on el muntatge de la nova il·luminació es durà a terme durant la segona quinzena de gener, completant així el desplegament del projecte als tres ponts històrics.
