menu Home
Esports

Doria es classifica a les semifinals de C1 al Mundial d’Austràlia

Ingrid Monreal | 30 de setembre de 2025

Mònica Doria ha començat amb bon peu el seu pas pel Campionat del Món d’eslàlom en aigües braves, que se celebra aquesta setmana a Austràlia. La palista andorrana, campiona d’Europa en títol, s’ha classificat aquest dimarts per a les semifinals de C1, que tindran lloc dijous.

 

 

Doria ha completat la seva baixada amb un temps de 105 amb 88 segons, després de sumar quatre segons de penalització per tocar les portes 8 i 15.

Malgrat aquests petits errors, el seu registre l’ha situat en la 14a posició de la classificació i demostra el seu gran nivell, ja que sense les penalitzacions hauria quedat a només cinc centèsimes de la més ràpida, l’espanyola Núria Vilarrubla.

Abans de la semifinal de dijous, la tricolor disputarà demà les eliminatòries de caiac (K1), previstes a les 2.00 hores de la matinada, hora andorrana.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play