Nahuel Carabaña, preparat per al Mundial d’Atletisme de Tòquio

L’atleta andorrà Nahuel Carabaña es prepara per al Mundial d’Atletisme de Tòquio, que se celebrarà entre el 13 i el 21 de setembre, després de superar amb èxit les dificultats d’aquesta temporada i assolir els mínims exigits per participar-hi. Serà el seu segon mundial, després de la seva experiència a Budapest fa dos anys, i arriba al Japó amb un estat de forma òptim.
Carabaña ha reconegut que la temporada ha estat exigent, amb moments de pressió per aconseguir la mínima, però assegura que ara “el treball està fet” i que confia a rendir al màxim. L’atleta apunta que en proves tan ajustades com les que es disputaran a Tòquio, la capacitat de tancar fort serà decisiva per classificar-se a la final, un dels seus grans objectius.
A més, Carabaña i el seu equip han treballat l’adaptació al clima i a l’horari del Japó, amb alta calor i humitat.
Amb la classificació ja entre els quinze millors del món en els 3.000 metres obstacles, Carabaña espera que aquest Mundial sigui l’oportunitat de consolidar-se en l’elit de la disciplina i assolir el pas a la final, objectiu que persegueix des de Budapest i també dels Jocs Olímpics.