Grandvalira tanca amb 2,3 milions de dies d’esquí venuts, un 4% més

Les estacions de Grandvalira Resorts han tancat la temporada d’hivern amb uns resultats molt positius, registrant un total de 2,3 milions de dies d’esquí venuts, fet que representa un increment del 4% respecte a la temporada passada. Aquest augment s’explica, en gran part, per l’abundant neu registrada en períodes clau, així com per la consolidació de l’oferta complementària de les estacions i una clara aposta per la millora de l’experiència digital dels usuaris.
Grandvalira ha venut un total d’1,7 milions de dies d’esquí, amb un creixement del 2,9%, mentre que Pal Arinsal ha estat el domini amb el creixement més alt, amb un augment de l’11,8%. Per la seva banda, Ordino Arcalís ha viscut la seva segona millor temporada de la història, molt propera als rècords assolits l’any passat.
Tot i que les nevades van arribar tard i van impedir obrir per la Puríssima, les estacions van poder iniciar la temporada el 8 de desembre i es van convertir en les primeres dels Pirineus a obrir. Els mesos de desembre, gener i febrer van registrar una gran afluència de visitants, i malgrat que els temporals de març van afectar alguns caps de setmana, la neu acumulada va permetre finalitzar la temporada amb molt bones condicions fins a Setmana Santa.
A data de tancament, es mantenien més de 120 quilòmetres esquiables a Grandvalira, i un 95% i 70% de pistes obertes a Ordino Arcalís i Pal Arinsal, respectivament.
En paral·lel, l’estratègia digital ha estat clau per a aquest bon resultat. Les vendes online han crescut un 19%, i l’aplicació mòbil llançada aquesta temporada ha registrat 68.000 descàrregues i 205.000 usuaris actius, multiplicant per 10 les vendes de serveis i forfets a través d’aquest canal. A més, s’han venut 4.300 targetes eSIM, una de les novetats tecnològiques destacades del curs.