menu Home
Cultura

Les memòries de mossèn Ramon de Canillo recollides en un llibre

Ingrid Monreal | 27 de març de 2025

L’editorial Claret publicarà el pròxim dimarts 1 d’abril Carta d’un capellà jubilat als seus amics, les memòries de mossèn Ramon Rossell Serra, més conegut com el rector de Canillo. A través d’aquest llibre, el sacerdot fa un recorregut per la seva trajectòria vital, des de la infantesa a Bellcaire d’Urgell fins a la seva intensa tasca pastoral a Canillo, on va ser nomenat rector el 1966.

L’obra, que compta amb la col·laboració de diverses persones properes a l’autor, és un llegat d’experiències i reflexions sobre la seva vida personal i espiritual. Tal com ell mateix ha descrit, “aquest llibre és un passeig pel jardí de roses i punxes d’un capellà rural”.

Més enllà de les anècdotes personals, el text posa en relleu el paper de mossèn Rossell en la creació d’AINA, una institució clau en l’educació i l’acompanyament de molts joves andorrans.

La presentació del llibre tindrà lloc el dijous 10 d’abril a les 19.00 hores del vespre al Consell General d’Andorra, amb la participació de l’autor i del cònsol de Canillo, Jordi Alcobé.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play