menu Home
Esports

Una delegació dels Specials Olympics Andorra participarà en els Jocs Mundials de Torí

Ingrid Monreal | 25 de febrer de 2025

La federació esportiva Special Olympics Andorra, representarà el país als Jocs Mundials d’hivern Special Olympics del 2025 que tindran lloc a Torí a Itàlia del 8 al 15 de març. Més de 1.500 atletes de 102 delegacions competiran en vuit disciplines en nom de l’esport i de la inclusió.

El dia 8 de març, el pavelló olímpic d’esports Inalpi Arena acollirà la cerimònia d’inauguració que marcarà l’inici oficial de l’esdeveniment esportiu inclusiu més gran, que reunirà atletes d’arreu del món.

La delegació andorrana està formada per quatre esportistes; Àlex Francés, Sergi Cuberes, Sandra Carvalho i Paula Espineta, que aniran acompanyats pels entrenadors Santi Castellón i Sílvia Arrú, pel cap de la delegació, José Antonio Pérez, i per la infermera Cristina Míguez.

Les competicions tindran lloc del 9 al 15 de març i els esportistes andorrans competiran en la modalitat d’esquí alpí, nivell intermedi en supergegant, genet i eslàlom, a l’estació de Sestriere, als Alps italians

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play