menu Home
AndorraSuccessos

Mor un motorista en un accident a la C-14 i una jove andorrana a Castelldefels

Ingrid Monreal | 13 d'agost de 2024

Aquest dilluns a la tarda, un motorista andorrà ha perdut la vida en un accident a la C-14, al municipi de Vilanova de l’Aguda, a la Noguera.

Segons el Servei Català de Trànsit, el conductor va caure per causes que encara s’investiguen, i el seu vehicle va ser l’únic implicat en el sinistre.

L’accident es va produir al quilòmetre 127 de la carretera, i va requerir la intervenció dels Mossos d’Esquadra, bombers, i serveis mèdics d’emergència. El trànsit es va veure interromput temporalment però es va restablir una hora després.

Aquest accident se suma a un altre en què una jove andorrana de 19 anys ha mort en un accident a Castelldefels. La noia viatjava com a passatgera en una de les dues motocicletes implicades en una col·lisió a l’avinguda Constitució, cap a dos quarts de tres de la matinada, segons ha informat la policia local.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play