menu Home
AndorraSocietatSuccessos

La policia imposa 176 sancions per beure alcohol o consumir drogues a l’espai públic

Ingrid Monreal | 12 d'agost de 2024

Entre gener i juny de 2024, la policia ha imposat 176 sancions per consum d’alcohol i drogues en espais públics, les infraccions més comunes segons la llei de Seguretat Pública. Aquestes sancions han augmentat respecte als anys anteriors, com en les sancions per consumir alcohol al carrer, on es va passar de 205 sancions al 2023, a 403 enguany. En el cas de consum de drogues, l’increment va ser de 150 sancions a 200.

L’augment de sancions es deu, en part, a un augment d’activitat post-pandèmica i a la creació del Grup de Suport de Manteniment de l’Ordre, que ha intensificat els controls més estrictes en zones sensibles.

En total, les sancions del primer semestre de 2024 han generat més de 30.000 euros en multes. Entre les sancions d’alcohol, totes han estat per a adults, mentre que en el cas de drogues, hi ha hagut sancions tant a adults com a menors residents al país.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play