menu Home
AndorraGeneralSocietat

Oberta la convocatòria per accedir a la beca Collège d’Europe

Ràdio Valira | 14 de desembre de 2023

El consell de ministres ha aprovat, a proposta del titular de Relacions Institucionals, Educació i Universitats, Ladislau Baró, l’obertura de la convocatòria per accedir a la beca Collège d’Europe 2024-2025. La beca està destinada a nacionals andorrans que volen cursar una formació oficial de nivell màster en dret, economia, política o relacions internacionals al campus de Bruges (Bèlgica) o d’estudis europeus interdisciplinaris al campus de Natolin (Polònia).

Per optar a la beca, les persones interessades han d’enviar la sol·licitud en línia a través de la web http://www.coleurope.eu i enviar-ne una còpia per correu electrònic (ensenyament_superior@govern.ad) al ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats ‒ Beca Collège d’Europe ‒, i adjuntar- hi una carta de motivació que expliqui per què volen fer aquests estudis, la titulació acadèmica a la qual aspiren, el seu objectiu de desenvolupament personal i professional i altres elements que considerin d’interès.

El Collège d’Europe farà una primera tria dels candidats aptes i no aptes, i en cas que hi hagi més d’un candidat apte el ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats resoldrà a qui acorda la beca del Govern en funció dels criteris següents: nivell de la titulació, perfil acadèmic, experiència en l’àmbit de la titulació i interès per a Andorra.

El termini per presentar la sol·licitud comença l’endemà de la publicació de l’edicte d’obertura de la convocatòria al BOPA i finalitza el 18 de gener.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play