menu Home
AndorraPólitica

Eva Sansa i Guillem Forné, dues candidatures contra l’abstenció a la Massana

Ràdio Valira | 10 de novembre de 2023

Andorra la Vella.- Eva Sansa serà la candidata de Ciutadans Compromesos+DA+Independents a la Massana després que l’actual cònsol major, Olga Molné, hagi decidit no concórrer a la reelecció. Anirà acompanyada de l’agent de policia i exjugador de rugbi Roger Fité, amb qui formarà tàndem per continuar amb l’hegemonia de la formació a la parròquia massanenca en una llista que es defineix com a plural i estable.

Sansa va iniciar la seva trajectòria política el 2016 incorporant-se a l’equip comunal com a consellera de Via Pública i Circulació. Després de complir un mandat en el càrrec, es va presentar com a candidata a cònsol menor acompanyant Olga Molné i aconseguint, d’aquesta manera, que dues dones lideressin la parròquia per primera vegada en la seva història.

L’amenaça de Sansa serà la llista liderada per l’actual conseller comunal Guillem Forné, i la mestra de l’escola andorrana, Laura Bragança. Sota la denominació ‘Seny’, es presenta una candidatura amb simpatitzants de Participa, el Partit Socialdemòcrata (PS), Concòrdia, Somveïns i independents, que buscaran acabar amb els anys de mandat de CC a la Massana.

Forné afrontarà els propers comicis comunals després d’haver ocupat el càrrec de conseller de Cultura, Igualtat i Participació Ciutadana a la corporació massanenca. Net d’Antoni Fité, primer degà del Col·legi d’Advocats i fill de Marc Forné, excap de Govern, buscarà una ‘confrontació’ amistosa a la parròquia per evitar novament les altes xifres d’abstenció presentant altres maneres de fer créixer el poble.

ANA





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play