Tret de sortida a la Temporada amb un tribut a Frida Kahlo
El comú d’Andorra la Vella i MoraBanc inauguren aquest dijous la 32a Temporada MoraBanc Andorra la Vella amb ‘Passió per la vida, un tribut a Frida Kahlo’, d’Enrique Gasa Valga amb la Dance Company. L’espectacle, que té lloc al centre de congressos, proposa un recorregut visual i emocional per la trajectòria de l’artista mexicana a través del moviment, la música en directe i el color.
La producció presenta la vida de Kahlo en 14 moments escènics que exploren el contrast entre el dolor físic i emocional i una extraordinària força creativa. La relació amb el pintor i muralista Diego Rivera, el compromís polític i els accidents que va patir formen part d’aquest retrat.
La dansa s’acompanya d’una banda encapçalada per la cantant Greta Marco-longo. El repertori inclou boleros i cançons populars com ‘La Llorona’, ‘Paloma Negra’ o ‘Volver, Volver’, així com tangos i música original de Roberto Tubaro, director musical de la producció.
Amb aquesta inauguració, la Temporada inicia una programació de nou espectacles que s’allargarà fins al 15 d’abril.
