El nou hotel de Caldea està previst obrir-se a mitjans de novembre
Caldea encara la recta final de les obres del seu nou hotel amb l’objectiu d’obrir-lo durant la segona quinzena de novembre, coincidint amb l’inici de la temporada d’hivern 2026-2027.
El director de Caldea, Miguel Pedregal, ha explicat que les obres ja es troben en la fase final i que, de moment, el ritme dels treballs permet mantenir la previsió d’obertura.
Un calendari que també ha confirmat la cònsol major d’Escaldes-Engordany, Rosa Gili, que ha remarcat la importància que l’hotel pugui estar operatiu abans de les festes de Nadal, una de les èpoques més importants de l’any per a Caldea.
Tot i que encara no s’ha anunciat oficialment la data d’obertura, l’empresa ja ha començat a generar expectació a través de les xarxes socials. Segons Pedregal, les primeres accions de comunicació han tingut una resposta molt positiva per part dels usuaris.
Pel que fa al personal, ha explicat que ja ha completat la selecció de la plantilla que treballarà al nou hotel.
Així, aquest nou establiment vol donar resposta a una demanda que Caldea assegura haver detectat des de fa temps entre els seus clients: poder combinar l’experiència termal amb l’allotjament en un mateix espai. La direcció confia que aquesta nova oferta tingui una bona acollida.
