menu Home
Societat

Arriba el canvi d’armari de tardor amb el Vide Dressing de la Massana

Ingrid Monreal | 17 d'octubre de 2025

El Vide Dressing de la Massana celebra aquest cap de setmana el seu desè aniversari amb una nova edició dedicada a la tardor. L’esdeveniment obre portes aquest divendres amb un recorregut inaugural de les autoritats comunals per les diferents zones d’estands situades a la Closeta i a les Fontetes.

Els horaris seran: divendres de 16.00 a 20.00 hores, dissabte de 10.00 a 20.00 hores i diumenge de 10.00 a 14.00 hores.

En aquesta ocasió, una vuitantena de parades oferiran roba i complements de segona mà, des d’abrics i vestits fins a collarets i bosses de mà. L’objectiu principal del mercat és allargar la vida dels productes i fomentar l’economia circular. De mitjana, cada edició aconsegueix donar sortida a unes 5.000 peces.

Aquest mercat, que se celebra dues vegades l’any, a la primavera i a la tardor, coincideix amb els períodes de canvi d’armari i s’ha consolidat com una cita imprescindible per als aficionats a la moda sostenible.

Written by Ingrid Monreal


  • Ara en directe
  • PROPERAMENT



  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play