Prop de 78.000 persones han passat per la 47a Fira d’Andorra la Vella
La 47a Fira d’Andorra la Vella ha tancat aquest diumenge amb un balanç positiu, tant pel que fa a l’afluència de públic com a les vendes registrades durant els tres dies de l’esdeveniment. Tot i que encara no es disposa de dades oficials, el cònsol major de la capital, Sergi González, ha estimat que entre 75.000 i 78.000 persones han passat pel recinte firal. Es tractaria doncs, d’una xifra similar a la de l’edició anterior, quan es van comptabilitzar prop de 78.000 visitants.
González ha destacat la satisfacció general dels expositors i ha assegurat que les condicions meteorològiques favorables han contribuït a mantenir una elevada afluència de públic. A més, ha assenyalat que el fet que hagi coincidit amb les vacances escolars també ha afavorit la participació.
Pel que fa a l’activitat comercial, el sector de l’automòbil ha estat un dels que ha registrat millors resultats. Segons ha explicat el cònsol, alguns expositors ja havien tancat nombroses operacions el mateix divendres.
D’altra banda, l’estand del comú d’Andorra la Vella, dedicat a imaginar el futur de la parròquia, també ha rebut una bona acollida. Al voltant de 4.500 persones han interactuat amb la proposta i han compartit les seves inquietuds i prioritats sobre el model de ciutat que voldrien per als pròxims anys.
Entre les demandes més repetides pels participants destaquen la necessitat de disposar de més arbres, ampliar la xarxa de carrils bici i crear nous espais comunitaris de trobada.
