El Canillo Escènic Arts incorpora la fotografia de gran format amb un homenatge als avis del Pirineu
En la seva cinquena edició, el Canillo escènic Arts ha incorporat la fotografia en el cicle d’espectacles. Ho fan el projecte de la Gemma Pla, “BvELLESA del Pirineu”. Unes lones de 2 metres d’alçada, on retrata als avis dels diferents pobles del Pirineu. És un projecte que va començar fa 3 anys, al seu poble.
En aquest projecte, Pla ja ha fotografiat més de 200 avis d’una trentena de pobles. La fotògrafa explica que tots els padrins amb qui ha tingut l’oportunitat de treballar, tenen les seves pròpies històries.
El fet de col·laborar amb la gent gran pel seu treball l’ha convidat a escoltar les seves opinions sobre les noves generacions i com ha canviat la societat.
L’exposició al Canillo Escènic Arts hi serà disponible fins el 8 d’agost. El projecte, però, continuarà fotografiant els padrins de més pobles com Martinet o Montellà, i de cara a l’hivern una cinquena de pobles del Pallars. Finalment, es farà un llibre amb el recull de “BvELLESA del Pirineu”, i totes les històries i fotografies dels avis dels pobles pirinencs.
