El diàleg amb la Santa Seu manté en espera la despenalització de l’avortament, tot i tenir el text acabat
El ministre de Relacions Institucionals, Educació i Universitats, Ladislau Baró, ha comentat aquest dilluns, davant d’una pregunta de la premsa sobre en quin punt es troba el procés de despenalització de l’avortament
Tot i això, ha afegit que es tracta d’una valoració delicada i que, un cop completat el diàleg amb la Santa Seu, caldrà determinar si el text és adequat per assolir el doble objectiu que s’ha fixat el Govern: despenalitzar la dona en matèria d’avortament i mantenir l’estabilitat institucional del país.
Tot i evitar concretar terminis, Baró ha deixat clar que la qüestió s’haurà de resoldre durant la legislatura actual.
