menu Home
General

Increment de les tarifes pel servei de taxi

Ràdio Valira | 11 de març de 2026

Govern ha fet públiques aquest dimecres les noves tarifes i els suplements del servei de taxi ordinari interurbà per al 2026, que s’incrementen respecte de les de l’any passat. Segons publica el BOPA, la baixada de bandera passa a costar 3,2 euros, 10 cèntims més que l’any anterior.

Els viatges que s’inclouen dins la tarifa 1, la de l’horari diürn, creixen en 5 cèntims, i se situen en 1,4 euros per quilòmetre. Pel que fa als viatges de la tarifa 2, d’horari nocturn i festius, se situa en 1,65 euros per quilòmetre, amb una increment també de 5 cèntims.

L’hora d’espera passa a tenir un cost de 22,2 euros, mentre que les sortides a l’exterior del Principat tenen un preu de 0,75 euros el quilòmetre.

Pel que fa als suplements que el taxista pot aplicar per esquís o per cada paquet, maleta o bagul és de 70 cèntims, i el suplement de trucada a la Central de Reserves de Taxi és d’1,2 euros.




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play