Un home detingut per presumpte maltractament a la seva filla menor
La Policia ha arrestat aquest dijous al vespre a Andorra la Vella, un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la integritat física i moral. La detenció es va produir després que el Protocol d’Actuació Immediata de l’hospital alertés d’un possible maltractament a la seva filla menor, després que la noia acudís al centre mèdic amb signes d’agressió.
Dimarts a Encamp, un altre home de 36 anys va ser detingut per un delicte similar després que la seva exparella denunciés agressions, activant-se el codi lila del centre mèdic.
A més, la Policia ha arrestat dos turistes a la frontera del riu Runer per portar 0,3 grams de cocaïna i un altre amb 0,5 grams de cocaïna, 2,2 grams d’haixix i marihuana.
Finalment, un home de 43 anys ha estat detingut per conduir sota els efectes de l’alcohol amb una taxa de 1,28.
