menu Home
CulturaEconomiaSocietat

El Cirque du Soleil aconsegueix una assistència per sobre dels 64.000 assistents

Sara Sorribas | 4 d'agost de 2025

L’espectacle ‘Il·lu’ del Cirque du Soleil ha aconseguit unes xifres d’assistència per sobre de les 64.000 persones, al voltant de 2.000 menys que l’any passat. Tot i això, des d’Andorra Turisme indiquen que estan “força satisfets” perquè la mitjana d’ocupació dels 22 espectacles que s’han celebrat el mes de juliol s’estima que se situarà sobre el 82%. Complint així el requisit de superar el 80% d’ocupació perquè la companyia canadenca torni a Andorra.

En relació amb el perfil dels assistents, el director de producte i esdeveniments d’Andorra Turisme, Enric Torres, n’ha volgut explicar els detalls:

Una altra fita assolida és la valoració de l’espectacle, que s’ha puntuat amb una nota per sobre del 8 sobre 10. Una fita que també compleix amb el requisit proposat per la companyia.

Una de les novetats d’aquesta edició ha estat la modulació de preus en funció de la ubicació de les localitats. I val destacar que les entrades prèmium, amb seients a la grada central, han estat les primeres a esgotar-se.

Torres ha destacat també l’increment en l’afluència entre setmana, especialment els dimarts i els dijous, que ha suposat un augment respecte a l’any passat.

Davant aquestes primeres xifres d’aquest 2025, des de la institució turística del país destaquen que la presència de la companyia cultural converteix el Principat en un atractiu diferenciador a l’hora d’escollir destí vacacional.

Written by Sara Sorribas




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play